Egy új, eddig nem ismert szoftver használatának elkezdése első pillantásra nehéznek, ezáltal ijesztőnek tűnhet. A gyakorlat azonban általában azt bizonyítja, hogy a szoftverek jól végiggondolt tervezés után készülnek el, így történt ez a PanaszPortál esetében is. Jelen cikksorozatban végigvesszük azokat a lépéseket, amely a cégregisztrációt, felhasználói felülelet és cégadminisztrációs rendszer használatát értinti.
Lássuk elsőként a törvényi megfelelés legkritikusabb lépését, a cégregisztrációt.
A rendszer tervezésekor fő szempont volt a könnyű használhatóság és az egyszerűség. Ezen célkitűzés mentén mindössze néhány adat megadásával, perceken belül véglegesíthető a regisztráció.
A regisztrációs felület így fest:
Az adatok megadása után már csak a kapcsolattartó e-mail címére, vezeték és keresztnevére, illetve egy jelszó megadására lesz szükség.
A regisztráció lépéseit követően automatikus e-mail-es visszajelzés fog érkezni, így a folyamat egyetlen pontján sem veszik el adat.
A korábban említett e-mail-jelszó párossal a Cég login felületén keresztül lehet az ún. Admin központba érkezni.
Itt történik a
Amennyiben az Adatkezelési tájékoztató feltöltése megtörtént, úgy a cég saját visszaélés-bejelentő elérhető, ezáltal a cég megfelel a bejelentők védelmére vonatkozó 2023. évi XXV. törvénynek és a magyarországi törvényi előírásoknak.
A szoftver használatára minden esetben 14 napos próbaidőszakot biztosítunk, továbbá minden lehető segítséget megadunk a bevezetés kapcsán, amennyiben erre volna szükség.
Az alábbi linken egy időpontot foglalhat, amely után egy fél órás online meeting során végigvezetjük a teendőkön.
Bízunk benne, hogy szoftverünk használatának elkezdése nem okoz nehézséget, ezáltal teljesítve az előzetes célkitűzéseinket.